torsdag 9 juni 2011

Bättre sent...

...eller nått... Jag är så förtvivlat trött, känns som om kroppen körts över av en ångvält eller nått i den stilen. Så svårt att sova när det är så här varmt, vaknar titt som tätt. Men jag ska inte gnälla, det är härligt att sommaren är här.... Igår blev det nte så många foton, eller det blev det, eftersom jag var till en go vän och fotade hennes barn och deras kusiner så blev det massor av bilder, men inte så många jag kan visa upp. Tog en promenad på lunchen och gav mig lite smått på fenomenet gatufoto som är så poppis just nu. Lyckades så där måste jag säga, men jag får väl inte ha för höga krav på mig själv så där första gången. Känner inte att de bilderna är så mycket att visa upp så jag tar och hoppar över dagens bild för onsdagen. Bjuder istället på en bild från Mickans student som jag döpt till "Vad vill du mina fötter?"
Nu börjar det bli dags att leta upp glasögonen och åka iväg för att möta dagens utmaningar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar