tisdag 9 mars 2010

Tisdagsmorgon

Så har vår dag nmmer två i Sälen startat, finns hopp om att solen ska titta fram. Igår förmiddag sken solen och det var så varmt å gott, vårkänslorna började smått gro i kroppen trots snön och skidåkning. Mina fötter strulade big time igår vilket ledde till att det inte blev så mycket åka för min del, lessamt men sånt är livet. Vi är ju trots allt här för barnens skull. Lite bilder kanske..?!? Mamma-grabb-bus;

Paus i skidåkandet;

Jag & KG stod å väntade in resten när jag kände mig iaktagen, vänder mig om och får syn på denna sötnos;

Avslutar med två bilder på vår nya familjemedlem Lilo (?)som vi hämtar på fredag!


Nu ska frukosten undan och sen är det dags för backen igen..... Ha en bra dag mina vänner!

5 kommentarer:

  1. Hej Lizzan, ja mé är i fjällen den här veckan. :-) Visst är det härligt.
    Vilken sötnos ni hämtar på fredag. För visst blir det så!? Lycka till o kram till dej från mej.

    SvaraRadera
  2. ååHH VILKEN GULLIG HUND.

    SvaraRadera
  3. Vilken sötnos...ja, hunden alltså:)

    SvaraRadera
  4. Det låter jättehärligt med semester, men snö..njae. Vilken härligt söt valp! Lilo? Som i Lilo och Stitch? Sött namn iallafall.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga foton - både i skidbacken och på er nya, bedårande familjemedlem!

    KRAM

    SvaraRadera