onsdag 24 mars 2010

Ordningen återställd...

...och min kära bil står åter på gården!! Fick ingen som helst kompensation, inte heller så mycket som en ursäkt för vad de ställt till med! Vet att jag borde krävt en lånebil, men jag orkade inte hålla på att tjafsa, kan tycka att de skulle erbjuda en. Beställde även ett lastgaller till bilen, tycker faktiskt de hade kunnat satt in det utan kostnad, men nej inte heller det....De har ju i alla fall förlorat en kund, för inte tänker jag lämna min bil hos de där oförskämda skitstropparna nåe mer!!!
Tröttheten består i min kropp och jag slocknar senast halv nio om kvällarna, rätt pigg på mornarna iaf.... Vaknar vid fem av Lilo som pussas och vill mysa en stund, sämre start på dagen kan man ju ha. Nu är det dags för morgonpromenaden och se till att värma upp bilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar