tisdag 28 juli 2009

Tisdag

Rackarns vad dagarna flyger iväg, känner att jag inte riktigt hänger med. Snart Augusti, hur är det möjligt?? Nu är det bara idag och tre dagar till sen så får jag en härlig veckas semester när KG jobbar och grabbarna är på fotbolls skola. Hoppas på att vädret är med mig så jag kan ligga på badet och slappa för mig själv ;)
I lördags hade vi en familjedag, KG, grabbarna och jag for till stan, käkade på Max, jag shoppade tyg, grabbarna Tv-spel. Matade änderna vid Svandammen, avrundade det hela med bio. Såg Ice age 3 och skrattade en hel del vill jag lova.
Söndagen rullade på med lite röj och lite sömnad. Sydde ännu en prototyp handväska, när den var i stort sätt klar upptäckte jag att jag glömt sy träns över blixtlåset. Bara att ta till sprätten, "gör om, gör rätt" det lönar sig sällan att ha för brått.
Nu ska jag vaska av mig, hitta nått passande att dra på mig och packa mig iväg till jobbet. Det är ganska så skönt att köra nu, inte allt för många drummlar ute och väldans korta köer. Restiden är ca en kvart kortare, nice!!
Ha en bra tisdag!

1 kommentar:

  1. Låter som en skön vecka du har framför dig! Slösa med tiden på dig själv!
    Hälsn. Anna-Greta J.

    SvaraRadera