fredag 31 juli 2009

Shit!!!



Återigen slås jag med full kraft att det är snart slut på juli, bara få timmar kvar så går vi in i augusti. Stress stress, ner med huvvet i lådan, och drog fram ett stycke med en applikation, smack smack; nu är det en liten necessär att ha småsaker i handväskan. Puhh jag snubblade på mållinjen igen, men jag har faktiskt hittills lyckats få iaf ett projekt klart varje månad. Nog skulle det behövas sys fler klara om det ska bli tomt i låddan, fast i ärlighetens namn så är min UFO låda lite som "Killen med guldbyxorna" det fylls på i samma takt som det minskar om inte snabbare.


Igår fick jag sån lust att sy en sminkväska i hösttyger, den är avslutad idag, broderiet kommer från Linneaartline;

Imorgon ska vi fara iväg till Leksands sommarland med L och hennes härliga barn, det blir bara en dagstur, men inte desto mindre kul!!

5 kommentarer:

  1. Vi var på Leksands sommarland på semestern. Hur kul som helst!
    Hade lite tur med vädret, lite sol men mest moln = inte så mkt folk.
    Kan tänka mig att dina grabbar tycker det är paradiset! ;)

    Hoppas ni får en bra dag!

    Kram Linnea
    linblomman.zoomin.se

    SvaraRadera
  2. Fint att du lyckades denna månaden också! Men du, det är inte så viktigt hur man går i mål, så länge man ser bra ut. :D
    Trollsländenecessären är väldigt fin och höstnecessären helt underbar i färgerna. Jag måste nog börja sy fler necessärer - fast det har jag bestämt sagt förr vill jag minnas. :)
    Hoppas ni hade en trevlig lekresa!

    SvaraRadera
  3. inte shit! En hel vecka kvar och det är ju fortfarande sommar....(försöker vända det till något positivt) Jättefina neccisar!

    SvaraRadera
  4. Kanon söta " neccar "
    Grattis till alla färdiga projekt :)

    Ska jag få nåt klart nu så måste jag ha nån som går med piskan.
    Har helt tappt sylusten,,,igen
    Ha de gott

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt broderi!

    Ann-Christin
    http://ann-christin.zoomin.se/

    SvaraRadera