lördag 16 augusti 2008

Tidsoptimisten har gjort det igen!

Den evige tidsoptimisten det är ju jag det! Min KG ligger inte långt efter! Igår skulle killarna iväg på träningsläger med fotbollslagen, de skulle ha ficklampor med sig. Halv fyra stod vi på affären och inhandlade dem, klockan sex skulle vi vara på plats, gott om tid!

Idag hr jag broderat en handduk till min svåger som fyller 22, idag. Broderiet är klart för fem minuter sen och vi åker om en stund, Jag hann ju finfint, men visst var jag nervös för ibland kan ju maskinen strula, idag skötte den sig bra, förstod nog att hela dess existens stod på spel :) Handduken blev skitsnygg om jag får säga det själv, vi får väl se vad mottagaren tycker......

Hoppsan såg att det ser lite konstigt ut vid namnet, men det fixar jag. Puss på er så länge, nu far vi på kalas!

5 kommentarer:

  1. Skitsnygg var ordet sade Bull!!!
    Du är toppen Lizzan!!

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt sa Bill..:)
    Han kan väl inte bli annat än glad.
    kram Lena

    SvaraRadera
  3. Mottagaren kan inte bli annat än superglad!!!
    Finns väl ingenting som slår personliga presenter där man känner att "givaren" lagt ner lite ansträngning, tid o omtanke!

    SvaraRadera
  4. Mottagaren kan inte bli annat än superglad!!!
    Finns väl ingenting som slår personliga presenter där man känner att "givaren" lagt ner lite ansträngning, tid o omtanke!

    SvaraRadera
  5. Finskt lejon I pressume? Hoppas han blev glad för presenten, men nåt annat kan jag inte tänka mig. Kram!

    SvaraRadera