söndag 10 augusti 2008

Nu är det nog!!

Har länge funderat och funderat, men nu känner jag att det är dags! Är så less på KG och hans översittar fasoner, han tar för stor plats i mitt liv så nu åker han ut!!! Han håller som bäst på att packa ihop sina saker och förbereder flytten. Har haft lite separationsångest, men nu när beslutet är taget så känns det skönt till tusen! Men vi har irriterat oss länge på varandra nu så vi är helt överens om att det här är bästa lösningen för alla parter.
Det är så trångt här inne och dessutom vill KG ha lampan släckt, rullgardinen nere och jag vill ha ljus, med andra ord bäddat för irritation. Ja hans dator ska flyttas ut ur hobbyrummet så nu ska jag äntligen få ett helt eget syrum där jag rår över mitt eget kaos. Tyvärr innebär det att jag blir utan internetkoppling ett tag, vilket kanske inte känns skitkul. Vet inte riktigt hur vi ska lösa det hela, för hur vi än har trixat så lyckas vi inte få till trådlöst internet på nån av de stationära datorerna. Ingen av de bärbara funkar just nu heller, suck, men som sagt snart har vi hittat lösningen på det.....

2 kommentarer:

  1. Grattis! Det är rätt, gubbarna ska ut! Jag flyttar min närmre och närmre dörren och snart har jag också helt eget syrum :o) Trist med internetuppkopplingen, men det är väl du som är högst i rang så det borde väl ordna sig?! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Det var inget dåligt jobb ni tagit er för! Men tänk vad underbart du kommer få det sedan, när flyttdammet lagt sig :o)) Jag är så superglad över mitt lilla syrum, även om det är i källaren! Fast jag avundas dig inte röran som är under tiden... ;o)) Kram

    SvaraRadera