onsdag 27 augusti 2008

Morgonpigg!!?!

Nu sitter jag åter här som kära //K uttryckte det på okristlig tid och bloggar. Idag behöver jag inte bry mig om att fixa till för barnen för det är KG´s jobb, han har sovmorgon och då får han allt ta hand om grabbsen. Efter jobbet idag ska vi ut och spela minigolf och sen äta middag. Vädret har varit hu fint som helst denna vecka. Idag vaknar jag upp och ser att så klart regnar det! Förhoppningsvis har det slutat regna när vi ska spela minigolf, annars för vi väl göra nått annat.... Vi ska prova en relativt ny restaurang i Uppsala som fått fina recentioner, det har ett lite skoj upplägg; http://www.plock.nu/ istället för att sitta med värsta beslutsångesten över vad man ska väljer man flera smårätter. Dessutom passar det mig som äter GI, fanns massa gött som jag kan äta!
Näää nu måste jag fly, det kommer annars utbryta ett krig i mitt hus......Gubben har klivit upp och mullrar, mitt berömda morgonhumör ger sig påmint, så ska det inte bli skillsmässa är det bäst jag åker tidigt idag....Ha en bra onsdag!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att jag inte är den enda "tönten" (f´låt) som använder uttrycket okristligt, är beskylld för det. Jag har testat en liknande restaurang i Helsingborg, kul idé faktiskt.

    SvaraRadera