fredag 23 augusti 2013

Åhh det är....

...fredag! Känns otroligt bra att veta att det är bara en dags arbete kvar denna vecka! Har varit så trött de senaste eftermiddagarna att jag knappt hittat hem. Om min plan håller så kommer jag flexa ut lite tidigare så jag har nån ork kvar när jag kommer hem. Så mycket jag vill göra och så lite ork till att göra det.....Haft älskade dotra hemma två dagar nu och det är så härligt, känns så fullständigt på nått vis ;)
Idag måste jag se till att införskaffa tyger till att avsluta en del arbeten som ligger, så sugen på att komma igång med frihandsquiltningen igen....... Dessutom behöver jag lite fotorekvisita ;) Ha en fin fredag go vänner, nu ska jag rya till här i huset så mina pojkar vaknar, sen är det morgonsvängen med Prinsessan som står på mitt schema.... Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas du hittade dina tyger.
    Lycka till med sömnad o fotografering.

    Ha en skön helg, kram.

    SvaraRadera