tisdag 31 juli 2012

Skittisdag....

Som sagt så försov jag mig idag och då är det lätt att sura ner sig alldeles och tycka att allt är pest...att sitta i ett stenhus och se att solen skiner utanför gör att längtan ut kan bli stor, bestämde mig därför för att ta en promenad ner på stan på lunchen. Väl på väg kommer ett stort svart som från ingenstans och släpper ur sig stora vattendroppar i storlek av femkronor. När den sira känslan höll på att få grepp om mig passerade jag detta fön fönster som ett tecken och påminnelse.... Vem bryr sig om lite vatten? Jag har ju en underbar familj och ett jobb jag trivs med. PUNKT.

4 kommentarer:

  1. Skittisdag även i Varberg!!Kram

    SvaraRadera
  2. Vatten, ja! Här har det precis vräkt ner ett skyfall med stora hagel som spelkulor.
    men... lite vatten, även i hård form, vad gör det :))
    Fönstret gör en glad!

    Kram o ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Oj, har du redan börjat jobba igen?

    Här har också regnat och varit solsken om vartannat.

    Hoppas att du får en Superonsdag!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. En Underbar söndag önskar jag dig... så du kan stärka dig inför nästkommande skittisdag!! Du ser ju att man kan hitta glädjeämnen på de mest oväntade ställen!
    Kram

    SvaraRadera