lördag 25 februari 2012

Slappar lördag!!

Har tagit det lugnt i stort sett hela dagen så jag anar att jag kommer skena runt som en vettvillig för att göra allt jag vill få gjort innan veckan tar fart. Lite städ, tvätt och annat nödvändigt lär klaras av.....och förhoppningsvis lite skoj..... Utanför mitt fönster på jobbet finns så vackra nästa genomskinliga blad som jag flera gånger tänkt skulle bli vackra bilder. Under gårdagens så slog jag till i morgonljuset.....

Även i mitt på dagen ljuset....
Förevigade även en fjäder som låg så fint i busken.....
Nu ska jag jaga ut tjejerna på en kvällssväng och sen kryper vi nog till kojs ;)

2 kommentarer:

  1. Vi lär väl får springa tillsammans i morrn då, för här blev inte så mycket gjort heller...
    Vackra bilder på löven! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Åjo, lite nyttigt gjorde du ju!
    Tackar så mycket för både det ena och det andra!
    Kram

    SvaraRadera