måndag 25 juli 2011

Flämtar....

Kan inte begripa hur varmt det ska behöva vara i ett hus, vi vädrar så mycket vi kan och släpper in hela traktens flugbestånd bara för att överhuvudtaget kunna existera. Tänkte att jag ska försöka sova tidigt ikväll (före tolv...) så att jag vaknar i tid imorgon. Ska på utflykt med bonusbarnen till Fjärilshuset, barnen har varit där redan men ville gärna dit igen. Jag vill u leka med kameran och dessutom har jag bokat en date tillsammans med Jessica från Nyköping och hennes son. Kommer bli en kanondag om bara vädret vill vara med oss.

Har hållt på och röjt å fixat i syrmmet idag, och det tar sig sa mordbrännaren, fortfarande en del att sortera men det ska nog bli ordning och reda där inne till sist. På den hä bilden ser det som höpplöst läge, men det har hänt en del där sedan bilden togs.........
 Hon e så vacker när hon står som på span vår Prinsessa Hulligan!
Sån här härlig utsikt hade jag från balkongen idag, synd baa att inte bilden kan förmedla deras skratt och glada röster, de värmar bröstkorgen riktigt fint ;)

Näää nu ska mamman i det här huset stänga sina gröna och sova gott, det önskar jag er alla där ute oxå; En riktigt riktigt God natt!!!! Kram!!

4 kommentarer:

  1. Fint med barnskratt och fnitter!
    Hälsa Jessica!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en härlig dag på fjärilshuset. Det blir nog många fina tillfällen för bra och roliga bilder! Så du tycker det är varmt du :0) Hos oss hade vi isbjörnar på besök inatt. Min näsa är fortfarande blåfrusen!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  3. Så härligt det ser ut... jag hör fnittret.
    Stilig Prinsessa :-))
    Kram!

    SvaraRadera