tisdag 22 december 2009

Ingen bil

Min lilla älskade Yaris bestämde ig igår för att inte vilja starta, lyckades iaf få iväg barnen till skolan och för min del var det ingen fara då jag ändå skulle vara hemma. Värre blir det idag, eftersom Yaris fortfarande inte vill starta. Ska strax hoppa i mycket kläder, det är 17 minus ute!! Sen knallar jag och S upp till korsningen och hoppas på att det kommer en buss. Den kom ju inte igår så idag borde den väl i rimlighetens namn komma........men det är inte att ge sig fan på. Kan inte påstå att jag är nöjd med hur skolskjutsarna sköts eller rättare sagt misssköts, men jag tänker försöka behålla mitt goda humör så det tar vi en annan dag.
Ha en mysig dag och ni som ska ut, glöm inte långkalsongerna!!
KRAAM!!

3 kommentarer:

  1. kikar in och önskar dig och din fina familj en fridfull jul, hoppas ni får en avkopplande tillvaro och kan njuta av vinterlandskap och god mat! Tänker på er, varma julkramar

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till vår fina och fantastiska kusinfamilj!

    Kramar från hela familjen S inklusive farmor Marketta & Kullervo

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt är väl med dej och de dina. Önskar er en God Fortsättning på helgerna. Kanske rentav med lite sömnad :-)) Kram från Anne-Marlen

    SvaraRadera