fredag 27 november 2009

Tyst...

Kommer nog dröja ett tag innan här kommer glada tillrop och inlägg kryddade med humor! Kan dröja länge innan jag överhuvudtaget orkar skriva nått. Vill bara börja med att säga att det har inget med vår hund att göra, hon verkar pigga på sig av medicinen.
Vi har idag nåtts av andra fruktansvärda besked och det kommer dröja innan livet åter kan rulla igång. Just nu har en förlamande overklig känsla slagit rot i min kropp!
Vill bara avsluta med orden; Ta hand om er och era nära, livet är skört!

7 kommentarer:

  1. Vad det än kan vara för tung sorg så kommer du ju tillbaka tids nog. Glad att vovven mår bättre.
    Varm kram från Nette

    SvaraRadera
  2. Ni vet var vi finns. Tänker på er.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag sänder många Kramar, all styrka och varma tankar till dig.

    SvaraRadera
  4. Vad det än må vara som hänt så önskar jag dej krafter att orka vidare och ja, du har så rätt, livet är inget att ta för givet, det har även jag fått lära mej. Allt ställs på ändan och inget känns mera meningsfullt.
    Jag tänker på dej och försöker telepatiskt stötta dej.
    Ta hand om dej!!!!
    Kram L.

    SvaraRadera
  5. Kramar, kramar, kramar.../pialuttan

    SvaraRadera
  6. Livet är tyvärr ingen karusell....utan en bergodalbana.
    Många tankar och kramar! Monica A

    SvaraRadera
  7. Vad än som hänt dig önskar jag dig krafter och ork att ta dig igenom det
    Kram från Ann-Sofi

    SvaraRadera