fredag 13 november 2009

Går ut hårt.....

Trots att det bara är mitten av november har jag fyra UFO/WISP klara till månadens OPAM. De blev ju som sagt klara redan förra helgen men jag har inte haft nått bra läge att fota förrens nu.
(För större bild klicka på bilden)
Först en necessär till en sporttjej;



Sen en necessär som jag faktiskt tror att jag ska behålla själv;
En väska som en arbetskamrat beställt, hade ovanligt lång startsträcka denna gång....
Sist och minst två dukar sydda efter mönster från förra FQ, tänk att nått som inte är så stort kan ta sån tid ;)
Nu ska jag försöka få lite städat här hemma så jag med gott samvete kan grotta in mig i plugg och sya!

6 kommentarer:

  1. Snablar vad du varit produktiv!
    Himla snygg väska till arbetskamraten! Roliga nessar och fräscha tyger! Gillade verkligen dem som var till Annelie.Dukarna blev också jättefina!Fick nästan en aha upplevelse när du skrev de var med i FQ, kändes som jag missat dem :0) Men de blir ju så olika i alla dessa vackra tyger!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tyger du använt i dina nessar! kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig ...själv är jag lat, lat, lat :)
    Synd att inte stickat och virkat kvalar in till OPAM.
    Önskar dig en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Du bara spottar ur dig nessar och annat! Jag är impad, har inte hälften av den energin just nu känner jag.

    Ha en fin helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Läckra saker du sytt! Dukarna var så härliga men även det andra. Kram Anneli

    SvaraRadera