torsdag 5 november 2009

Mörker...

....har jag utanför mitt fönster, hoppas på att det ljusnar snart så att kroppen fattar att det är dag och vaknar till. Har inte blivit så mycket sy denna vecka på kvällarna, andra aktiviteter har pockat på min uppmärksamhet. I tisdagskväll var vi på handledarutbildning för att få övningsköra med dotra. Jisses vad kul det kommer bli i bilen när hon och jag ska ut och köra. Känns nästan som jag får ett fnissanfall av blotta tanken. Vi är som mor och dotter...hund och katt...katt å råta...ja ni fattar grejen. Tur att både KG och pappsen oxå gått kursen så de får ta grunderna så tar jag vid sen.
Känns skönt med torsdag måste jag erkänna, även om helgen som komer inte är en lugn vilohelg så får jag ändå sova på morgonen vilket känns att jag behöver.
Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar