onsdag 4 mars 2009

Ordning och reda

Det var lite segt att ladda upp bilder igår morse, och igår kväll hann jag som inte med. En konstig ekvation tycker jag, dagarna på jobbet går sååå sakta och kvällarna, för att inte tala om helgerna så fort att jag knappt hinner blinka. Det är väl som de säger det går fort när man har roligt.

Linda motiverade iaf mig i helgen och snygga upp i tyglådorna, så söndagen tillbringade vi stor tid här i mitt syrum med att stryka vika och sortera upp tyger. Nu är det så fint i mina backar, hur länge det nu varar :) De lite större bitarna;
Motivtygerna;
De mindre överblivna bitarna;

Nu ska vi bara se hur länge den här ordningen håller, när det stökats till för mycket så kommer väl du igen L och sätter lite fart på mig!?!?

Nu ska jag bara borsta håret så är jag klar för ännu en arbetsdag!

5 kommentarer:

  1. Rackarns vilken tjusig ordning! Hoppas att det stimulerar kreativieten! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Så fint du har fixat bland dina tyger.

    Att det blir rörigt igen det är väl bara ett bevis på din kreativitet. Vem har tid att städavika tyger, när man vill sy!!!!!!

    Birgitta i Arboga

    SvaraRadera
  3. Fin ordning du har på tygerna. När jag har städat brukar kreativiteten försvinna....det är liksom bättre med lite stök runt om :-))

    Visst är det konstigt att kvällar o helger förvinner så himla fort, men som du säger, det är väl för att man har skoj. :-)) Kram!

    SvaraRadera
  4. Men Lizzan, grattis . Va glad så länge det varar :)
    Blir riktigt avis på dfin nuvarande ordning.Skicka upp L hit så kan vi åxå städa, Jag behöver kasta en massa skit tyger jag..

    Kramen

    SvaraRadera
  5. Wow, är det verkligen Lizzans lådor det där??? ;-)

    SvaraRadera