tisdag 24 mars 2009

Lurad

Alltså inte jag utan Mr Deadline, två och en halvtimme innan det magiska klockslaget lämnade jag in min examensuppgift!! Kunde lägga mig i tid och känner mig pigg utvilad och på ett alldeles särskillt bra humör. Ikväll ska banne mig sys vidare på mitt vårtäcke. Hade en tanke att min kära svärmor skulle få det i morsdags present, men det blir för mycket grönt för att passa henne. Täcket kommer nog istället att få bo i husbilen, kan vara skönt att svepa om benen på kyliga kvällar. Nu när våren närmar sig med stormsteg så känner jag hur tattarblodet börjar svalla i mina ådror och jag längtar efter att få åka iväg.
Idag händer det grejer, tänker vara lite kryptisk ett tag, måste se hur det går först....
Hoppas solen skiner på er idag och att ni får en bra dag!

KRAM

5 kommentarer:

  1. När du är kryptisk så blir man nyfiken...kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Men du vet ju att jag inte gillar när du är kryptisk, jag vill ju veta ;o) Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Härligt att du lurat Mr Deadline - igen! :o))
    Kram
    Anette

    SvaraRadera
  4. Vad var det som hände?? Tell us!

    Ikväll händer det saker för Fru S vill jag lova. Tjejkväll med massor av vin och prat! Akta dig så att du inte får ett fyllesms framåt natta! ;-)

    KRAM

    SvaraRadera