måndag 2 februari 2009

Livet är hårt...

...sen dör man, sa alltid min Lillasyster när hon var yngre och just i dag känns det precis så. Inte roligt nånstans att ta sig upp ur sängen och göra sig ordning för jobbet, bara plågsamt!! Men så fort jag är på plats på jobbet och allt börjar på att rulla så hoppas att jag att det kommer kännas bättre.
Lite sytt blev det igår, men bara hemlisar och inget jag kan visa upp. Lite trist, men jag håller på med en prototyp till kursen jag ska hålla i mars. Har inte kommit till det momentet där det avgörs om ideén i huvvet håller eller inte, hoppas kunna göra det ikväll så jag slipper drömma om det. Nu går det väl iaf inte att undvika längre, det är bara att sätta på sig kläder och dra iväg. Snart är det fredag igen!!

2 kommentarer:

  1. Välkomna hem, ni verkar ha haft en härligthärlig vecka! Lyckostar!

    Jag väntar ivrigt på posten idag för i förra vecka dök den inte upp!

    Det ska kännas att man lever ibland!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Oj abstinens är inte att leka med - kolla in alla tyger som nu ligger upp på http://www.killebergstygbod.se så kanske vi kan hjälpa dig att stilla din värsta abstinens! Jag har kramat katterna när jag kommer hem, men aldrig symaskinen hahaha! (-;

    SvaraRadera