fredag 13 februari 2009

Ingen dum dag

Min dag började inte dumt, inte dumt alls. Eftersom jag är hemma på fredagar så brukar killarna gå upp själva och jag stiger upp lagom till att köra dem till bussen. När jag vaknade till imorse och tänkte stiga upp kände jag en välbekant doft från nedervåningen; det luktade kaffe!! Bästa att ligga kvar en stund till. Efter ett par minuter kommer killarna upp med en bricka med kaffebricka och sjöng för mig, de hade dessutom ett paket med sig; en kokbok.
Vid nio åkte jag ner till Alunda och fikade med frugan, tyvärr hade bageriet inga hallonburkar idag så vi fick nöja oss med en bakelse. När jag kom hem hade jag fått två kort, varav ett med ett presentkort från Quiltbiten. Stort TACK till både Smålands familjen och till goa J!!! Min mobiltelefon har plingat ett par gång med trevliga sms. En hel del mail har ploppat in, trevliga tillrop både på facebook och i min zoomin. TACK TACK för allt detta! Alla ni goa som tagit som Grattat mig på min födelsedag! Det värmer riktigt gott i mitt hjärta!

7 kommentarer:

  1. Grattis på den stora dagen!

    SvaraRadera
  2. Tredje gången gillt; Grattis världens bästa kusinfru!!! Imorgon kommer Smauland och gör ert landskap osäkert! ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leeeeva uti hundrade ååååår!

    Grattiskramar från
    Anette

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Vilka bra dag och vilka presenter...
    u får väl berätta vad du hittade för fint på Quiltbiten, när du varit dit.

    SvaraRadera
  5. Grattis vännen!
    Jag är tyvärr lite sent ute.
    Men det finns en award till dig i min blogg.
    Kram

    SvaraRadera