söndag 2 mars 2008

Pissiblöta ute



Men vad bryr jag mig om det när jag kan sitta inne i stugvärmen, chatta med härliga vänner, sy och surfa loss?? Nä just det jag trivs med min tillvaro trots (eller kanske pga) skitväder ute. Huset har återigen fått ett besök av stormen Katrina men inte ens det brydde jag mig om idag. Dels har jag nästan fått klart mitt hemliga projekt som jag får lov att hålla på lite till, sen har jag fått en sykorg klar:
I morse broderade jag några tvättlappar från jysk;

Maskinen krånglade till det och jag tappade suget så sen fick den vila resten av dagen och jag sydde på Gamla Bettan ist (Berninan). Innan kvällen var helt slut så lyckades jag svänga ihop ett påslakan oxå, nåja det var påbörjat men nu är det oxå klart. Bilden blev inte den bästa så det får jag fixa till i morgon, då ska jag även få till ett örngott. Undrar om det är så att min nyvunna energi och livsglädje kommer av alla kramar och pratstunder med massor av goa människor igår. Jag tror det iaf!!!

Sänder er alla en megastor KRAAM genom cyberrymden, för just kramar kan man aldrig få för många av!!!

1 kommentar: