torsdag 20 mars 2008

FÄÄÄRDDIG!!

Nu ropar jag som Beppes docka, men jag behöver ingen hjälp :) Jag har precis med mer än två timmar kvar skickat in min tenta. Riktigt nöjd känner jag mig inte, men det får duga. Nu stundar vila tills nästa kurs slår igång nästa vecka. Skulle kunna/behöva börja redan i helgen, men inte kommer det bli så inte. Nu kommer ju påsken och på lördag ställer vi till med kalas. Då kommer våra nära och kära på middag. KG rynkar redan pannan över hur vi ska få plats med alla, men det löser sig alltid, det har gått tidigare och det kommer gå nu me.....
I helgen ska jag sy, måste ju återställa ordningen, kan ju inte ha så här rent och snyggt omkring mig hur länge som helst:)
Nu skriker min nacke efter vila, kan de vara de sista dagarnas intensiva timmar framför datorn som har tröttat ut den stackars nacken......

1 kommentar:

  1. Grattis till den inskickade tentan, och med marginal också! :)
    Njut av en härlig påsk med familjemiddagar och annat mys. Det är du väl värd! Jag och barnen drar upp till Flen idag. M ska ju ändå bara jobba så då passar vi på att göra en liten påskresa på "tre man hand". :)
    Hälsa familjen så gott, kram Nina

    SvaraRadera