onsdag 5 mars 2008

Jag e tebax!!!



I alla fall idag :) Nu känns det som min livsglädje tänts igen, men jag vet att jag behöver inte mycket till motgång för att det ska vippa över...Men nu ska vi se det positiva och dessutom är våren snart här på allvar. HÄRLIGT!!


Ikväll har symaskinen fått glöda lite iaf. Det pågår en necessär sy tillsammans på en yahoolista som jag är med i. Dessutom är det jag som håller i den, och då måste jag ju spotta fram några necessärer, jag är dessutom inne i en period när jag älskar att sy dessa. Dessutom är det ju ett ypperligt sätt att bli av med alla små tygbitar som ligger och dräller överallt. Fast om ni inte säger det högt så ska jag tala om en hemlis, jag köpte nya tyger idag kunde inte motstå. Men schh säg inget till KG.


Som sagt jag har sytt idag, två stycken till necessärer, en till mina söners små pokemongubbar som dräller överallt;
En änglanecessär som inte är till någon speciell, ville göra nått av denna söta änglapanel.

Nu ska jag ta en kvällsmacka och sen krypa i säng, i morgon är det mitt i veckan och snart är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar