lördag 11 januari 2014

Så kom snön....

.. och jag tror att det råder delade meningar om dess ankomst. En del spyr galla och tycker den kunde hålla sig borta. Jag tillhör lägret som jublade!! Inte alls lika grått och trist ute, inte lika skitigt när jag är ute och går med Prinsessan och hon drar således inte in lika mycket grus och smuts.
Lite roligare ljus att fotografera i.....
Lite mer vitt än grått på bilderna...
Okej, lite mer synd om småfåglarna, tar mitt ansvar där och har två olika fågelmatare 
Dessutom så är det inte totalt mörker på kvällen när det är dags för kvällspromenaden, jag ser faktiskt var jag sätter fötterna och jag ser var jag har min Lilo. Så jag är ledsen snöhatare, men jag älskar dett vita pudret som lagt sig över våra marker!!
Men nu tror jag visst att jag fått friskluftsförgiftning av all min tid utomhus idag så jag tar och kryper ner i sängen och läser lite!

2 kommentarer:

  1. 100% medhåll :))
    Ha en skön söndag, kram!

    SvaraRadera
  2. Instämmer å det varmaste , jag mötte såå många glada människor ute igår. Ljuset har en enorm påverkan på oss.
    Jag älskar snön...:)

    Ha de bäst /
    Kramar

    SvaraRadera