onsdag 23 oktober 2013

Utveckling

Fototävlingen jag var med i har nu avslutats och min bild hamnade på 9:e plats, jättekul att hamna bland topp tio!! Det fick mig att fundera lite på min utveckling, det är snart tre år sedan jag började fotografera på riktigt, började läsa på och släppte auto. En duktigt förekommande modell som älskar kameran och kameran älskar henne är min Guddotter. Har nu några kvällar roat mig med att titta på mina bilder på henne. Här är två från sommaren 2011...


Höst 2012...


Och slutligen denna höst....


Kan väl säga att både hon och jag utvecklats en del...eller vad säger ni??

5 kommentarer:

  1. Supersöt tjej och duktig fotograf :)

    SvaraRadera
  2. Jag lyfter av hatten och gratulerar Dig, Lizzan!
    Att ha tagit en bild och "den hamnar på nionde plats" bland över ettusen bilder; Det är stort, tycker jag.
    Du har "det"!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!! Du är väldigt bra på foto... också!! Fortsätt på den inslagna banan... det är ju såå roligt!
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Jo du, kan bara hålla med!
    Grattis till Er båda!
    Att hitta ett bra objekt att fotografera är inte alltid så lätt och att hitta en bra fotograf kan vara väldigt svårt!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  5. Grattis! Så fina bilder du har tagit på din guddotter, söta tjejen.

    SvaraRadera