onsdag 30 oktober 2013

All in.....

Får jag, som säkert är bekant för många av er som läser mitt svammel, en fixidé så går jag in för det med hull och hår, går som lätt lite bananas...som i somras med mitt målande.... Nu har jag sett så söta babymössor på bloggar och blev sugen. I helgen lärde min goa vän mig att starta med magisk ring, på måndagen hade jag en vit mössa klar....

Idag fick jag en rosa variant klar...

Kände mig lite tvungen att testa virka ett hjärta att sy på....

Nu ska ingen tro att jag stoppar här, nä det är som inte min stil, gjorde ett besök på Yll och Tyll idag och kom ut med en rejäl påse garn, har startat upp en grå mössa i annan variant, får väl se om den blir klar innan helgen :) Väntar även två spännande paket men för att härma populära TV serier så gör jag en Cliffhanger här, skriver mao mer om mina paket vid senare tillfälle.... Nu ska jag bädda ner mig i sängen och förpassa mig till drömmarnas värld!!!

3 kommentarer:

  1. Sååå typiskt dig Lizzan!! Men det är roligt att gör saker som du gillar!! Man ska ju göra det och inte tvinga sig till nåt som man tror att man måste göra!! Heja på!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha. ...igenkänningsfaktorn är hög!!

    SvaraRadera
  3. Åh nu blev jag avundsjuk, hennes websida är ju bara så go att titta på, massor av roliga projekt

    SvaraRadera