söndag 2 juni 2013

Hoppsan Hejsan

Dagarna flög visst iväg och jag har knappt suttit vid datorn...inte alls likt mig... Men jag har tusen projekt på gång, flänger här och där och snart hoppas jag kunna visa upp resultat..... Min arbetssituation är inte helt optimal för tillfället, delar min tid på två ställen och många av er vet säkert hur det blir.....stress hit och dit för att hinna med, känner inte heller att jag får förståelse för att jag bara har halvtid på mig...... Så jag funderar en hel del på framtiden och vad jag vill när jag blir stor..snart är det sommar och semester, då blir det lugn och ro.........................
Nu ska jag försöka läsa ikapp lite vad ni andra pysslat med, sen är det dags för sängen. Ännu en hektisk vecka med en hel del skoj på schemat väntar mig!!
Puss och Kram och klapp på lilla.......

4 kommentarer:

  1. Det där med dålig förståelse känner jag igen från min arbetsplats också. Hoppas du kommer på vad du vill bli när du blir stor.

    SvaraRadera
  2. Så då var det det där med att ta det lilla lugna och njuta lite då!! Ditt dygn har inte heller med än 24 tim. väl? Sätt ner foten vettja! Oj... vad lätt det är att söga till andra vad de ska göra... du har ju helt rätt i det :D :D
    Stor karm till dig!

    SvaraRadera
  3. Det är inte lätt att veta vad man ska bli när man blir stor. Pratar av egen erfarenhet, jag skulle bara jobba ett år.... det har hunnit bli 29 vid det här laget. Hur nu den matematiken går ihop, jag är ju bara tjugisju :o) Ta det lugnt och njut av försommaren! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Ja Lizzie, när ska du lägga in en lägre växel och bara njuta av ett sakta och stilla tempo?
    Fotbilden är så härligt inspirerande!
    Ta en titt på den, du!!!
    Kram//Maja

    SvaraRadera