söndag 10 mars 2013

Upploppet.....

Idag tvingade jag mig själv att vara hemma och ta´t lugnt, det var kanske inte så smart bättre att hålla tempot uppe...... ;) Har som inte orkat så mycket mest legat still på soffan, men jag tror att det var precis vad jag behövde idag....

Imorgon dras tempot upp lite och vi går in på slutspurten, ska bli skönt när en lägre växel kan läggas in och tempot kan dras ned något. Längtar efter att orka få nått gjort här hemma, har ju ett rum som fortfarande behöver få lite reparationstapet och därefter målas.....
Vill ut med kameran och leta efter vårtecken eller nått annat kul motiv......
Mitt i all stress är det dessutom hög tid att börja tänka på framtiden, vad vill jag göra sedan när det här tar slut....om jag det visste vore allt lättare.....nåja har lite på gång så det löser sig nog... Nu ska jag hänga lite tvätt, ut med Prinsessan sedan blir det sängen minsann!!

2 kommentarer:

  1. Det är rätt, lyssna på kroppen när den säger ifrån att det är dags att göra ingenting. Nästa helg kanske det är större chans att hitta vårtecken.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så smart att lyssna på din arma kropp!! du ska se att du mår lite bättre efter lite vila! Det "ogjorda" rummet finns nog kvar ska du se!
    Kram

    SvaraRadera