fredag 8 mars 2013

Fredag!!!

Kan gissa att många känner den härliga sköna känslan över att fredagen är här....dock är inte jag en av dem denna fredag.För mig går flyttkaoset vidare (förtydligar att det handlar om jobbet....) jag har huvvet fullt med "att göra" och hoppas att den listan är tom när jag stämplar ut i kväll. Hoppas innerligt att jag kan stämpla ut i hyfsad tid, har varit långa dagar nu i veckorna två. Mitt mål är att stämpla ut vid kvart i fem när min arbetstid är slut....skulle det gå lite tidigare ändå ja då ska jag jubla..... Visst har jag jobbat mycket och jag börjar bli trött tröttare och tröttast, mer virrig än normalt och så, men jag tycker fortfarande att det är kul och snart är det värsta över. Ha nu en fin fredag och unna er nått gott...jag bjuder på lite smaskig förrätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar