måndag 9 juli 2012

Fotoutmaning Måndag

Temat för dagen är svartvitt, jag älskar att ta porträtt i svartvitt och leka med tonerna. Hade inte direkt några modeller som stod på rad för att fotograferas. Dessutom skulle det ju inte vara nån utmaning....så jag tog min kamera och gick ut för att leta motiv. Hittade en tussig maskros....
Mötte granntjejen som hämtade sin häst i hagen....
..och hon hade Tant Milla med sig, som är svartvit i pälsen, men jag gjorde en konventering i alla fall för att få till omgivningen...
Svartvitt är lite gammeldags för mig så jag tog mig en sväng in i mina gamla ladugårdar och hittade lite rostiga föremål......
Det var mina bilder och tolkning av dagens tema....nu snurrar tankarna runt morgondagens....
God kväll go vänner!!

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder som passar till temat.
    Ser fram emot morgondagens...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Meen... du har många du!! Dina bilder passar väldigt bra som svartvita. Gamla rostiga... så klart... inte tänkte jag så långt. Men det är ju hundra år sen jag jobbade i svartvitt.
    Kanonfina bilder Lizzan!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder, verkligen!
    Min favorit är den med flickan och hästen.

    SvaraRadera
  5. Åh härligt! Maskrosen är helt underbar!
    Det ska bli kul att se vad du hittar på idag :o)
    Kram

    SvaraRadera