måndag 16 april 2012

Måndagsmorgon

...och jag sitter här vid köksbordet och klipper med mina ögon, kämpar febrilt för att vakna till, men jag är faktiskt inte riktigt redo för måndag ännu. Kan man inte få gå tillbaka och ha lite mer söndag??? Antar att det rugnande svaret blir NEEEEJ!! Så jag kämpar vidare och muttrar mantrat...jag är pigg...jag tycker om måndagar....jag är pigg.....Klockan närmar sig att väcka grabbarna och sen ta en prommis med brudarna, kanske jag piggnar till av den, men mitt hopp för att det ska ske är inte stort.... Nää nu ska jag sluta klaga för det är faktiskt inte synd om mig, jag har ett jobb som jag dessutom trivs med och det är faktiskt inte nått som alla har.....Med denna bild önskar jag er alla en riktigt bra och ljus måndag att minnas ;)

4 kommentarer:

  1. Jag tycker verkligen att man borde få mer av söndagen/söndagarna. Har också kämpat med ögonen idag.

    SvaraRadera
  2. Det är måndag... solen skiner och snickarna kom kl 07.00 så dagen kom igång med fart!! Härligt gula lysande tulpaner njuter vi av, Tack för den!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. DU väcker tankar som vanligt!
    Tack för lite blommor!
    Det behövde jag!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för jag fick se denna bild,,,hade oxså svårt att vakna i morse....men sen har det gått av bara farten!!kram

    SvaraRadera