lördag 24 september 2011

Trött efter dagens äventyr

Dagen startade tidigt idag med en shoppingrunda med min före detta kollega och goa vän. Nu är jag betydligt fattigare än tidigare men vi har nya tallrikar att äta på och fler glas att slå sönder, dessutom är lagret med tvål påfyllt så vi slipper vara skitiga och lukta illa. Innan jag for hemmåt så tog vi en promenad med hennes två goa killar, jisses vilken energi och vilka godingar. Mina må bra batterier är riktigt påfyllda nu, vill jag lova. Vi hittade denna krabat mitt på vägen som måste räddas så att han inte blir påkörd.
Idag blev det klart med en av de spännande saker som sker bakom kulisserna, vi ska få tillökning i familjen. Ännu ett litet yrväder ska flytta hem till oss. Ska bli så kul med en gosig bebis till.
Hon heter i nuläget Xit, men vi får väl se vad det blir när hon kommer till oss ;) Nu ska jag ta och sova, känner mig som en slagsopa, hoppas att inte viruset trots allat hittade till mig utan att det beror på att jag vart i farten hela dagen......... KRAM på er alla...

7 kommentarer:

  1. Vilken sötnos. Hoppas hon går bra ihop med Prinsessan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Söta "bäsen"!
    Hon är jättefin!
    Ni behöver iaf inte jobba med att kamma ut en rufsig päls;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. thihi så sööt.
    Lycka till med nya familjemedlemmen.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till lilla bebisen! kram

    SvaraRadera
  5. Valpar är alltid söta, vilken ras? Mellersta sonens kompis har 11 valpar hemma just nu, 5 st som är någon vecka och 6 st som är 5 dagar, sååå söta!

    SvaraRadera
  6. Den som inte har nåt att göra köper en valp!!
    Men hon är jättesöt er nya prinsessa... lycka till med henne! Hon ska naturligtvis inte tugga sönder skor eller barnens leksaker. Inte heller löpa, bli skendräktig och leta valpar... inte heller bli skotträdd. Hon ska bara vara en söt prinsessa :D Men allt det där vägs upp av all kärlek och glädje man får erfara genom dessa fyrfotingar!!

    SvaraRadera
  7. Åh så söt! Precis en sån hund som jag skulle kunna tänka mig! Fast säg det inte till någon. ;-)

    SvaraRadera