söndag 24 april 2011

Solen strålar vidare...

...och gör mig på såå gott humör. Känns som jag fått förnyad kraft och far omkring både högt och lågt. Känns lite varmt om nosen nu så jag tror att solen kastat lite färg i mitt vinterbleka ansikte. Kroppen känns trött och öm, har precis varit ute och joggat en bit, promenerat en lång bit över åkrar, det stramar i benen och rumpan och känns alldeles finemang. Så nu sitter jag och trycker in hemgjord pizza med gott samvete....
Igår var jag iväg med dotter och svägerska för att sminka och fota oss, sån däringa populär Model för en dag. Visst var det lite kul, men med facit i hand så hade jag nog valt att göra det hos någon annan och betalt för det, tror nämligen att det här blev dyrare, för nog tog de bra betalt för bilderna. Tjejen som sminkade mig gjorde ett bra jobb men de andra två var lite missnöjda. Tjejen som fotograferade oss gjorde ett halvhjärtat jobb tycker jag, hon hade kunnat fått oss lite mer avslappnade och inte bara ruschat igenom fotograferingen. Blir väl kanske så när det är många som ska fotas. Trots allt så blev jag nöjd med några foton och blev som sagt lite fattigare och det var riktigt trevligt att göra det tillsammans med M &J!!

1 kommentar:

  1. Härligt, tycker att ni är fina!
    Blev uppringd av en som erbjöd sådan fotografering och jag skrattade. Trodde att det var ett aprilskämt!
    kram

    SvaraRadera