fredag 8 januari 2010

Fredagmorgon!

Trött så trött trots två koppar kaffe och ledighet. Sover så rackigt just nu, så mycket som snurrar i skallen och som bekant blir små bekymmer stora under nätterna. Måste verkligen ta en ordentlig funderare på vad jag vill med mitt liv, för så kan jag iaf inte ha det!
Idag åker barnen hem för denna gång och när de åkt ska jag städa, på med nått härligt medryckande på Spotify så kommer städningen gå med glans. Har inte hunnit med allt för mycket sömnad sista dagarna så det tänkte jag ta igen ikväll. Och ni som tycker jag har mycket på g ska veta att jag har en hel del ljusskygga saker kvar i gömmorna, får se om jag släpar fram även de i offentlighetens ljus vad det lider......

1 kommentar:

  1. Hm, det låter som att du har kommit till en avsats, där du måste bestämma dig. Hoppa eller stanna kvar? Har det med jobbet att göra? Vad du än bestämmer dig för så tror jag att det blir rätt för dig. Jag hoppas det! Kram

    SvaraRadera