lördag 9 januari 2010

Fortfarande kallt ute, -21, ser att solen är framme och landskapet är vackert men mig lurar det inte. Jag vet att jag skulle frysa röven av mig om jag till trots gav mig ut. Så jag håller mig inne...ett tag till i alla fall. Snart bär det av till byn och inhandlande av viktigheter. Blir lite kalas idag, varför och så kommer imorgon.... Men jag hoppas att jag ska hinna med lite sömnad på kvällskvisten. Ni som är tävlingssugna titta in till Anna hon firar sitt inlägg nummer 400.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, det är en typisk Lizzangrej att skriva "röven"! Rätt och slätt, inga krusiduller. :-)

    Hälsa familjen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. blev det något sytt ikväll då?

    Må så gott o hoppas att du inte förfrös dina ädlare kroppsdelar när du tvingades ut i kylan :)

    kramar

    SvaraRadera