tisdag 17 mars 2009

Tisdagsplaner

Idag blir det en bra tisdag om jag får bestämma!! Jobbar fram till lunch, sen far jag till Quiltbiten för att lämna de blixtlås som blev över efter helgens kurs. Hoppas på att få träffa Världens bästa tidningsredaktör och Quiltbussföraren, en å annan Kram blir det nog då :) Efter ett sånt möte blir det plättlätt att åka hem och plugga. Måste sätta fart med mitt examinationsarbete som ska lämnas in på måndag.
Det följde inte bara tyg med mig hem i söndags utan även ett Sew ezi bord :) Det resulterade i att det såg ut så här i mitt syrum i söndagskväll;
Det har inte varit jordbävning bara ommöblering pågår! Trots att det var måndag igår och jag var på uselt humör så ser det nu ut så här;Och så här ser det ut i min nya syhörna;
Riktigt nöjd med möbleringen är jag inte men det får duga tills jag kommer på en bättre lösning.
Nu ska vi fara iväg mot dagens äventyr!

5 kommentarer:

  1. Hmm.. Du lyckades ju riktigt bra för att vara på en måndag! =)
    Jag är lite nyfiken på dina maskiner, märke, för- och nackdelar och så.. Om du har tid och lust så får du gärna maila mig.=)

    SvaraRadera
  2. Det låter som att det kan bli en riktigt bra tisdag :o) Syrumsröran blev ju kalasbra! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt nya sybord. Bilden på ditt kaos var som hämtad från mitt syrum. Så såg det ut här när jag hade köpt sybord av Liz i höstas, men sen blev det superbra.

    SvaraRadera
  4. hahah, ingen jordbävning?? I så fall ser det ut som det gör hos oss när vi har haft "barnkalas" med kusinerna... Mammamiiia då rådde kaos här oxå...!

    Kommer du sy ännu finare och bättre grejjor nu då med din nya "leksak"?? Det kan väl inte vara möjligt????
    kramen

    SvaraRadera
  5. Det du kallar jordbävning är bara ett tecken på att du gjort något mera kreativt än att städa *ler*. Kram LjusneLotta ;-)

    SvaraRadera