fredag 13 mars 2009

Packad och klar

Undrar om det verkligen är en ekvation som går ihop? I mitt fall är det iaf så. Mina väskor står i bilen och jag är duschad, klädd, sminkad och har nyrakade ben. Äter lite yogurt och musli, ska hämta killarna från skolan och köra hem dem så de slipper gå, därefter far jag mot Västerås. Om jag är en curlingmamma, ja lite :) Eller så är det mitt dåliga samvete som spökar, ska ju faktiskt lämna dem i sticket en hel helg. Roligt ska jag iaf ha och jag kan nog lova en å annan bild när jag kommer hem på söndag. Det är ju inte bara min familj jag lämnar i sticket, utan även er trogna bloggläsare. Men som sagt lite kompensation i form av bilder och utförlig rapport kommer på söndag. Ha nu en riktigt härlig helg!

8 kommentarer:

  1. Åh, hoppas att du får en riktigt trevlig, härlig och rolig helg! Jag ser fram emot bilder!

    SvaraRadera
  2. Jag är säker på att du fixar din premiär galant.
    Ser fram emot rapport o bilder.
    Lycka till!
    Kram, Anne-Marlen

    SvaraRadera
  3. Vi vill se massor av bilder!!
    Så det känns som om vi var med!

    Trevlig helg!

    // Linnea

    SvaraRadera
  4. Ha det så bra och jag ser fram mot korten...

    SvaraRadera
  5. Jamen dåså, då får man ge sig till tåls tills imorgon kväll då. ;-)

    Hoppas att du har en riktigt, riktigt bra och givande helg!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Väntar med spänning på bilderna...hoppas du har en bra helg!!

    SvaraRadera
  7. Nu är det söndagkväll och fortfarande inga bilder! HALLÅÅÅÅ var är du Lizzan, inte sitta och gömma sej nu.
    Undrar annars vad du skulle med de rakade benen till, syr du med hela kroppen och är rädd att nålen skall trassla in sej...eller????
    Kanske du kommer med ett uttömmande svar så småningom.
    Tjingeling!

    SvaraRadera