tisdag 7 augusti 2018

Long time no see....

.....eller vad brukar man säga. Har bestämt mig för att börja ordbajsa här igen, bara för min egen skull. Saknar bloggandet och att skriva ur hjärtat. När jag skapade min nya hemsida för ett år sedan hade jag stora problem att få till bloggen som jag ville ha den. När jag äntligen fick till det så kan jag banne mig inte hitta orden. Allt jag får ur mig känns stelt och opersonligt, ja rent av klyschigt...
Så nu som ett sista desperat halmstrå eller nått åt det hållet så kickar jag ing den här och skriver som jag gjorde tidigare, ur mitt hjärta om högt och lågt. Känns totalt kravlöst och befriande, då jag säkerligen inte har så många följare kvar här :) Nu kör jag så det ryker!

2 kommentarer:

  1. Men såå kul, välkommen tillbaka! ska bli jättekul att läsa ditt härliga sätt att skriva.
    Vi hörs
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaaa Lizzan ♥ ♥ ♥ välkommen tillbaka, jag har saknat dej!!!! Puss och kraaaam ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera