onsdag 7 maj 2014

Bestämt mig!

Har länge funderat hit och dit över den här bloggens vara eller icke vara. Känner att de flesta av inlägget skriver jag bara för att skriva, inte så mycket känsla bakom. Startade bloggen för över 6 år sedan och då för att det var kul att skriva samt med syftet att visa upp vad jag sytt. Numera syr jag knappt alls så nått nysytt finns inte att visa. Däremot så har mitt fotograferande tagit väldans fart, visa och berätta om mina bilder finns det behov av. Har som jag tidigare berättat pillat med en hemsida och där finns blogg. Så framöver kommer det nog inga eller väldans sparsamt med inlägg här. Kommer att lägga min tid på hemsidan och den bloggen. Skulle jag mot all förmodan nu börja sy igen så kommer jag berätta om dem och lägga upp bildbevis här. Detta är ett enhälligt dommarbeslut och går ej att överklaga! Vill du fortsätta läsa mina rader så gör du det på www.lizzans.se går att följa mig på bloglovin,
Det är inte utan lite vemod, men nu säger jag tack och hej för mig!!!

7 kommentarer:

  1. Klart jag ska följa din sida, dina foton är så fina. Lisbeth T

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att Du talar om "vart Du tar vägen"!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Tråkigt Lizzan!!Kommer att fortsätta att följa dig!!Bambikram

    SvaraRadera
  4. Ska följa dina fotoäventyr.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Inte tråkigt alls... du gör det du känner för och möjligheten att sy finns alltid kvar. Livet är inte statiskt och vi måste röra oss med det... då blir det inte så tungt!! Jag kommer att följa dig på din nya hemvist! Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kommer att följa dig på din nya sida!

    SvaraRadera
  7. Kul att förnya sig ibland med. Själv ångrar jag att ja inte har kvar min gamla sida som minne.

    SvaraRadera