måndag 20 maj 2013

Lyxmåndag

Flexade ut tidigt idag och mötte upp en go vän. Med varsin kamera runt halsen kämpade vi oss upp för slottsbacken....svettigt värre i 25 graders värme.... Men väl där värt besväret...
Varmt värre om fötterna...med risk för att orsaka massmord av vattenlevande varelser satte jag ner fötterna i vattnet....
Vilken härlig känsla!!
Tog oss vidare mot Botaniska och där blev en del krypande på gräset....
Glass och Latte samt litervis med vatten på cafet satt som en smäck. Drog sedan tillbaka mot stan där en underbar middag intogs. Mätt och nöjd tog jag mig sedan hem och nu orkar jag knappt ett dugg. Så jag säger tack och godnatt....och det var inte sista gången jag startade en vecka så bra som jag gjort idag!!

1 kommentar:

  1. Det kan man kalla en lyxmåndag! Den gör väl att du klarar "skittisdagen" idag med en klackspark??
    Jag har skitdagar hela veckan mad pollenpåslag som heter duga! Undrar när det här ska sluta??
    Kram

    SvaraRadera