söndag 26 maj 2013

Ännu en härlig helg...

... går mot sitt slut! Dagen har mest gått i slappandets tecken, regnet utanför inbjuder ju till det. Men under gårdagen hände det minsann en hel del hos oss....
Grävdes ur för en uteplats...

Blåstes maskrosor

Spelades fotboll

Byggdes fotbollsmål

Filosoiserades under ett träd

...och en massa mer som inte dokumenterades på bild. Solen var framme hela dagen men det kändes inte eftersom det blåste så in i bängen. När jag kom in så kände jag dock hur det hettade om kinderna och drog i skinnet runt axlarna...farligt väder mao ;) Nu sitter jag mest och väntar på att det ska bli dags att krypa till sängs, känner mig redo för nästa veckas utmaningar!!

Sov gott!!

1 kommentar:

  1. n massa har du fått gjort och är nöjd, glad och känner dig redo för en ny vecka... det tycker jag är jättebra!!
    vi får nöja oss med 8+ grader och nordan som ligger på ifrån havet ca 600 m bort fågelvägen!! Så vi har inte varit ute och njutit idag!!
    Kram

    SvaraRadera