fredag 24 augusti 2012

God morgon världen!

Idag är det fredag och jag borde känna mig glad och sprudlande, men icke. Känner mig endast tung i huvvet och som om mina ögonlock vore av bly. Kan inte förstå att man ska vara så in i bängen trött, kom ju i säng i tid igår efter en kväll av slappande. Nåja det är bara att bita ihop, klistra på sig ett leende och låssas vara både pigg å gla..... Har lite funderingar på om jag inte nu ska se till att göra slag i saken och börja åka buss. Så förtvivlat stressat att veta att om jag kommer efter sju (börjar åtta) så är personalparkeringarna så gott som slut. Känns bra inför framtiden det här när det ska flyttas in i huset och ännu fler ska jobba på området.....Nåja värdsliga problem om än lite stressande.....Nu ligger en helg framför fötterna och jag ska ta sikte på den, basta hos svärmor, worshop i Macro på lördag, tvätt städ och lite sy är vad jag önskar få ut av den.....
Tack igen för synpunkter om bilderna, ALLA kommentarer är till större hjälp än vad ni tror så KRAM till er alla!!

2 kommentarer:

  1. En fårskock... trodde jag först! Härligt ullig blid! Att åka buss kanske går på ett ut och du nu måste vara där såå tidigt för att få en parkering? Skönt att slippa kör i vinter och du kan ta en tupplur under resan! Alltid finns det nåt att fundera över :D
    Kram

    SvaraRadera