tisdag 24 augusti 2010

Mitt i veckan

 Så var det onsdag och normalt sett brukar jag gilla onsdagar, men idag knyter det sig lite i magen. Det börjar närma sig slutet på semestern och det känns inge vidare. Morgonstress och allmän trötthet är inget jag ser fram emot. Däremot trivs jag med mitt jobb och till hösten kommer det hända ett å annat spännande, så jag får försöka tänka dessa saker istället. Positivt tänkande gör livet så mycket enklare ;)
Idagregnar det här i Norduppland och jag har ingen aning om hur jag ska roa barnen, att jag måste hitta på nått är helt klart annars kommer inte kvällen bli kul. Får gnugga mina knölar ordentligt...
Har på morgonen sytt de sista blocken till en mysquilt, nu återstår bara att renskära de 63 blocken, ett jobb jag inte direkt ser fram emot, men det blir desto roligare att sy ihop toppen och quilta den. Så nu rabblar jag för mig själv; Det är kul att renskära, ohh vad jag gillar att renskära........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar