måndag 13 juli 2009

Jordbävning?.....

...det kanske man skulle kunna tro me det är bara jag som promenerar med hårdrock på min mp3.Det värsta med denna musik är att jag får sån lust att spela luftgitarr, lufttrummor och headbanga, mellan varven när jag inte kan stå emot så släpper jag lös på ett grässtrå som gura och ger efter för mina lustar, en å anna headbang och trumvirvel blir det oxå. Men sjunga försöker jag stå emot, en av mina första prommisar så sjöng jag en del tills jag upptäckte att de stackars kvigorna höll på att ränna rakt in i taggtråden av blotta förskräckelsen,
Skönt att bo på landet och kunna göra vad man vill på sina promenader fast endera dagen blir jag väl tagen på bar gärning av nån granne, men den dagen den sorgen.
Nu ska jag se till att få lite sömn, käraste svärmor kommer stå på trappan tidigt i morgonbitti och då är det bäst att jag fått i mig kaffe så att jag inte förstör vår relation genom att skälla ut henne ;)

1 kommentar:

  1. Been there, done that! Skrev ju för ett tag sedan om min pw som slutade med att jag gjorde "the heavy sign" åt en förskrämd gammal gubbe på andra sidan gatan. Konstigt att jag inte lyckats skrämma fler än jag redan har gjort. ;-)

    Ha're!

    SvaraRadera