tisdag 23 april 2013

Nu så!!

Köpte en burk färg idag och lyckades flörta in mig så pass bra hos KG att han målade sista omgången!! Det är klart nu! Kan knappt fatta att imorgon kan jag börja möblera och fixa till...... känner mig fånigt glad. Ska ta mig en sväng till IKEA och köpa rullgardin, de har en som heter LISELOTT, så klart att jag ska ha den i mitt rum, eller hur ;)
Jisses vilket oväder vi hade här på kvällskvisten, trodde nästan att björken utanför mitt fönster skulle ramla in genom fönstret......som tur var lät den bli det :) När regnet slutade sprang jag ut snabbt som sjutton och mig i rabatten, tråkigt nog dog batteriet så jag fick väl inte till bilden B, men det lär regna fler gånger denna vår ....
Nu är det hög tid att ta mig en kvällsmacka och sen hopp i säng!!

4 kommentarer:

  1. Den är så himla fin, Liselottgardinen. Jag har den på landet - altandörren ut från köket som insynsskydd på kvällar/nätter. Mönstret på rullgardinen är jättesnygg. Ha en riktigt härlig pysselstund när du ska göra iordning syrummet
    kram

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt Lissan ;-)

    SvaraRadera
  3. Retgn i blommor ger ju fin effekt... men den sprayflaska med vatten kan hjälpa till om det kniper! :D Fina bilder trots missödet med batteriet!
    Det blir säkert jättebra i ditt rum med den rullgardinen!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart du ska ha den, härligt mönster på den! Kul att du nu kan börja med det roliga i syrummet! Gillar dina bilder! kram Katarina

    SvaraRadera