torsdag 6 december 2012

Insnöad

Idag beslutade jag för att inte som jag brukar att trotsa vädrets makter, stannade istället hemma. Kände inte för att ännu en dag köra med livet som insats på snöiga vägar. Vi har varit ute en hel del och skottat gården och busat runt i snön. Prinsessan har njutit i fulla drag ;) Hade det inte varit för att jag är övertygad om att min dator snart packar ihop hade jag laddat in några bilder, men de får komma en annan dag. Istället visar jag ett kollage på goa L med olika mössor. Blir som lite skillnad beroende på vilken färg mössan har. Min favorit är den med vit mössa, tycker hennes söta ansikte kommer bäst fram där...
Nu är det bäst datorn får vila....Så ha det gott där ute i det vackra vinterlandskapet!!

2 kommentarer:

  1. Håller med... den bita är bäst!! Fina bildar alla tre dock! Så förståndigt att stanna hemma en dag som den här!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där tösen är söt som socker!
    Hennes ansikte gör sig bäst mot vitt och det är verkligen inte vanligt!
    Kram

    SvaraRadera