lördag 10 november 2012

Än så länge....

...funkar det som det ska, men däremot har min dator börjat protestera....Blir överhettad och slår av i tid och otid trots att jag har extra fläkt under. Nåja vi är ju i den vågen nu, med strulande teknik menar jag. Hänger inte läpp allt för mycket över det, har ju en ny fin tvättmaskin ;)
Tog mig en sväng till Thuns idag för jag ville ha ett par nya stövlar.....kan lugnt påstå att jag inte var ensam om att tycka det var en bra idé att ta mig dit....jisses vad folk det var, fick inte ens en vagn att lägga saker i, nåja ett par stövlar kan man ju bära under armarna, kom på alldeles nu att jag glömde totalt av att titta in på tygavdelningen...skyller på att det var så mycket folk och jag bara ville ut till mina tjejer i bilen....

Jagade dem med kameran en stund i hagen idag, tyvärr ett trist ljus och kanske inte det liv i bilderna jag skulle önska, men man kan ju inte få allt...det regnade ju inte.....
Hulliganen for runt runt, Prinsessan höll sig runt matte...hon hade ju köttbullar i jackfickan och då törs man inte inte fara allt för långt bort från henne ;)
Håll i hatten..............jag ska nu slå ihop datorn och ta mig in i syrummet.........om det blir nått sytt vet jag inte men hoppas kan man ju....

1 kommentar:

  1. Men lycka till!!!
    Håller inte med dig om ljuset!
    Gillar dina bilder och dunklet i dom!
    Kram

    SvaraRadera