onsdag 7 december 2011

Mitt i veckan....

...och jag kämpar på med att förneka att jag är sjuk!! Har varken tid eller lust med sånt trams så på med skygglappar i med alvedon och kör på. Kommer väl antagligen straffa sig men det tar jag sen..... Kan ju i alla fall inte stanna hemma i sängen, hostar ju som sjutton när jag lägger mig ner och klarar mig bra om jag är upprätt. Så jag tar och far iväg till jobbet även idag, men det blir nog förmiddag sen hem och vila.
Igår köpte jag mera vitt och mitt projekt som jag än så länge håller lite halvhemligt bara för att jag känner för det ska få växa lite vilken dag som helst. Behöver skära till fler enfärgade vita rutor och sy minst två stjärnor till sen ska jag nog få ihop det hela.....Vad tror ni om detta;

Jag tror att det blir läckert iaf!!
Ha en bra onsdag och ta hand om er för det gör inte jag ;) (Tar hand om mig alltså....)

11 kommentarer:

  1. Tror säkert det blir bra
    Krya på Dig.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli jättebra!
    Lycka till och ta´t lugnt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det där med att du tar hand om dig tar jag med en nypa salt!!
    Quilten ser ut att arta sig till nåt riktigt bra!
    Försök att ta det liiite lugnt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Läckra färgsprakande stjärnor! Nyfiken på vad det ska bli...
    Var rädd om dig! Det finns bara en av dig! kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Det här kommer att bli kanonbra! Hoppas du snart känner dig bättre igen! Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Det där med hostan låter som när jag hade lunginflammation och fick sitta i fåtöljen och sova. Gå till doktorn och kolla dina lungor så du inte blir liggande hela julhelgen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Svart-vitt och färg - måste bli supercoolt! :-) Lycka till och krya på dig!

    SvaraRadera
  8. Så läckert det kommer bli ditt svart-vita projekt... ser med spänning fram emot vart färgstjärnorna ska ta vägen...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Det blir snyggt! Ta det nu lite lugnt, kram, Gunilla G.

    SvaraRadera
  10. Ska bli spännande att se ut ditt svart/vita projekt utvecklar sig! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera