måndag 14 mars 2011

Måndagen snart slut...

...inte hann jag med att känna hur jobbig den var, gick ju som ett enda huj och nu är den snart slut. Har hunnit med en prommis som blev något längre än jag tänkt mig, kom nästan ända till Alunda innan KG kom och plockade upp oss. Hann nästan börja fundera på om han blitt kidnappad av gröna gubbar eller nått sånt. Nåja varken jag eller Lilo dör av att röra på oss, de enda som möjligtvis kan ta skada är volangerna så det får inte bli till nån vana ;)
Bröjer nog inte allt för länge innan det kommer tussilago här i dikeskanten.....
Kom till sist på hur jag vill qilta, vet inte om det kanske blev så perfekt men jag nöjer mig vilket fall ;)
Nu är det dags att invänta John Blund så jag orkar även tisdagen....den innehåller ett mkt spännande inslag som jag ser fram emot med en hel del skräck. Det där som jag visste skulle komma nu när 40 är passerat men inte riktigt vet om jag vill vara med eller inte....det är dags att lägga tuttarna i mangeln för att se att inte finns nått oönskat där.....

3 kommentarer:

  1. Tycker det ser jettesnygt ut.

    kram från audi

    SvaraRadera
  2. Kvilten ser jättefin ut!

    Lycka till i morgon!
    Tänker på dig!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  3. Lycka till i tuttmaskinen! Det är rätt fascinerade ändå att något så runt och fylligt kan bli så platt... Tur det bara är tillfälligt. ;-)

    Ha en fin tisdag, finaste du! <3

    SvaraRadera