torsdag 17 februari 2011

God morgon!

Nästan så att man skulle kunna säga att det är värmebölja där ute, efter två dagar med orimliga minusgrader så har det nu varit runt -8 de två sista mornarna, helt okej tycker jag. Nu hoppas vi att vi slipper fler orimliga köldknäppar.
I förra veckan bestälde jag två böcker som födelsedagspresent till mig själv. Behöver ju nått som ger ideer till mina scraps. Tyvärr eller vad jag ska säga så visar det sig att jag lär skära lite andra strolekar oxå, tur jag inte kommit så långt ;) Har iaf hittat flera projekt som lockar mig, så nu ska det plockas fler godislådor utanför ICA och skäras lite mer scraps och införskaffa bakgrundstyg, sen blir det till att sy färglada scrappisar. Kan varmt rekomendera dessa två böcker, Tack Jessica för tipset!
Nu ska jag köra mina pojkar till skolan, sen förlora mig i vetenskapliga artiklarnas värld, jobbar hemifrån idag, måste verkligen få mitt PM klart helst igår.....

2 kommentarer:

  1. För en tid sedan fick jag en vinst på Ditt lotteri. Försökt sända min adr. genom E-mail. Det fungerar inte så här är den
    Marianne Nerén Stentorpsgatan 5 C 72343 VÄSTERÅS.
    Marianne sireene
    Kram

    SvaraRadera
  2. Båda bö ckerna ser ut som "jag vill ha"

    SvaraRadera